FAQ

Uitleg over bestellen via de webwinkel

Je komt op de webwinkel van blunder door een product op de homepagina aan te klikken of door gebruik te maken van het menu, zowel boven in de website als in de footer is de webwinkel knop in het menu te vinden.

De winkelmand

Wanneer je een artikel gevonden hebt dat je graag wilt bestellen, kan je dat door op de knop “in winkelmand” te klikken -welke altijd wordt weergegeven bij een leverbaar artikel- aan de winkelmand toevoegen.

Klik meerdere keren op “in winkelmand” om het product nogmaals toe toevoegen.

Bij product informatie weergave van een enkel product kan je het aantal exemplaren cijfermatig verhogen, voordat je op “in winkelmand” klikt.

Om aan te geven dat het product in de winkelmand geplaatst is verschijnt nu zowel de melding “in winkelmand met een vinkje erachter” boven het product en de tekst “winkelmand bekijken” onder het product.

Om de winkelmand te bekijken klik je op deze melding. Of klik je op “winkelmand” knop die als submenu optie wordt weergegeven onder “winkel’ in het top menu van de website.
Terug naar inhoudsopgave

Producten aanpassen in de winkelmand

Om de winkelmand te bekijken klik je op de melding “winkelmand bekijken”.

Of klik je op “winkelmand” knop die als submenu optie wordt weergegeven onder “winkel’ in het top menu van de website.

Hierop opent een nieuw scherm met daarin een overzicht van de inhoud van je winkelmand. Je kan in dit scherm de volgende acties ondernemen:

Meer of minder exemplaren per titel bestellen door de waarde van het veld in de kolom “aantal” aan te passen en op “winkelmand bijwerken” te klikken.
Het product te verwijderen uit je winkelmand met een klik op de knop (x) die weer gegeven wordt voor de thumbnail van het product.
De producten in je winkelwagen te bestellen met de knop “doorgaan naar afrekenen”.

Je kan op deze pagina ook een verzendoptie kiezen, de gekozen verzend optie kan je nogmaals aanpassen nadat je op “doorgaan naar afrekenen” knop hebt geklikt.

Zodra je tevreden bent over de inhoud van je winkelmand vervolg je je weg naar de kassa door op “doorgaan naar afrekenen” te klikken.
Terug naar inhoudsopgave

Afrekenen als gast of een klant account- aanmaken

Na op “doorgaan naar afrekenen” geklikt te hebben kom je op de ‘afrekenen’ pagina terecht.

Hier kan je factuur gegevens, adres gegevens en evt. aflever adres indien het afwijkt van je adres invullen.

Wanneer je voor het eerst besteld kan je ervoor kiezen een klant-account aan te maken of als gast af te rekenen, de optie een klant-account aan te maken verschijnt onder de persoonsgegevensvelden als een checkbox naast “een account aanmaken”.

Klik de checkbox aan om een vinkje te plaatsen en bij afronden van bestelling een klant account aan te maken.

Wanneer je er voor kiest om een klant-account aan te maken bewaren we je gegevens zodat je deze snel ter hand hebt bij het maken van een nieuwe bestelling.

Je kan je klant-account zelf beschermen met een wachtwoord en ook zelf gegevens aanpassen.
Meer informatie over het klantprofiel inzien en aanpassen vind je onder Ik wil mijn klantgegevens aanpassen. Onze een privacyverklaring vind je op deze pagina
Terug naar inhoudsopgave

Verzendoptie en betaalmethode kiezen

Zodra je de benodigde persoonsgegevens hebt ingevuld op de ‘afrekenen’ pagina kan je de verzend- en betaaloptie kiezen.

Je kan je bestelling a) in de winkel afhalen (gratis) b) laten verzenden als pakket post met Track en tracé door het keuzerondje aan te klikken.
De kosten van de verzendoptie staan achter de verzendoptie vermeld (excl. btw 6%).

Vervolgens kan je kiezen voor betalen met ideal door het keuzerondje aan te klikken, en je bank selecteren uit het dropdown menu, wanneer vervolgens je op bestelling plaatsen klikt, maak je je bestelling definitief en wordt je doorgeleid naar de beveiligde ideal transactie-omgeving.
Terug naar inhoudsopgave

Bestelling plaatsen

Wanneer je akkoord bent met de algemene voorwaarden klik je de checkbox achter “Ik heb de Algemene voorwaarden gelezen en ga hiermee akkoord” aan om een vinkje te plaatsen en klik je vervolgens op “bestelling plaatsen” hiermee maak je je bestelling definitief en wordt je doorgeleid naar de beveiligde ideal transactie.
Terug naar inhoudsopgave

Geslaagde Betaling

Je bestelling is vanaf het moment van een geslaagde betaling in behandeling, je ontvangt daarvan een automatische bevestiging per e-mail met je factuur en je klant-bestelling nummer evenals een vervolgmail met je track & trace nummer zodra deze bij PostNL is aangeboden en geaccepteerd.
Terug naar inhoudsopgave

Klant-account aanmaken

Een klant-account aanmaken gebeurt bij het afrekenen van je bestelling.
Terug naar inhoudsopgave

Ik wil mijn klantgegevens aanpassen

Je gegevens kan je aanpassen op de website door via Menu> op mijn “mijn account” te klikken en in het volgende scherm in te loggen en je gegevens te wijzigen in de persoonsgegevensvelden.
Terug naar inhoudsopgave

Ik wil meer exemplaren kopen dan mogelijk is via de webwinkel!

Bel of email ons voor overleg.
Terug naar inhoudsopgave

Prijzen

Prijzen getoond in de webwinkel zijn inclusief btw 6%
Terug naar inhoudsopgave

Nieuw of tweedehands?

Stripwinkel Blunder bied op de website enkele boeken in nieuw-staat aan.
Terug naar inhoudsopgave

Voorraad

Stripboeken die op de webwinkel getoond worden, zijn op voorraad.

Betaalmogelijkheden & Kosten

Voor betaling van je bestelling maken wij gebruik van IDEAL, per transactie wordt er €0.45 gerekend.
Terug naar inhoudsopgave

Beveiliging

De gegevens die je uitwisselt met stripwinkelblunder.nl worden versleuteld verzonden met een https:// verbinding. Het betaalverkeer wordt afgehandeld met IDEAL.
Terug naar inhoudsopgave

Hoe lang duurt het voordat jullie mijn bestelling verzenden?

Wij versturen je bestelling binnen een a vier werkdagen, uiterlijk binnen 30 dagen na betaling. Mocht er vertraging zijn dan maken wij hier melding van via email.
Op werkdagen voor 15:00 bestellen betekent dat we dezelfde dag aan het verzendingsproces kunnen beginnen.
Bestellingen die in het weekend binnenkomen, worden de maandag daarop verwerkt.
Terug naar inhoudsopgave

Verzenden jullie in delen?

Indien een stripboek niet op voorraad is wordt de bestelling pas verzonden zodra deze compleet is. Mocht dit zich voordoen, dan brengen wij je per email op de hoogte.
Terug naar inhoudsopgave

Leveren jullie ook buiten Nederland?

Niet op dit moment, zodra daar verandering in komt melden wij dat met een blogpost.
Terug naar inhoudsopgave

Hoe versturen jullie de stripboeken?

Alle bestellingen worden ingepakt in stevig verzendmateriaal en met “track en tracé” verzonden.
Wanneer je je strips via de webwinkel koopt word je bestelling op onderstaande wijze verzonden:
Terug naar inhoudsopgave

Wat zijn jullie verzendmogelijkheden en de kosten daarvan?

Verzenden met PostNL (standaard)

Na betaling in de webwinkel wordt je bestelling met PostNL verzonden middels track & trace, de kosten hiervan bedragen €3.95 (excl. btw 6%)

Afhalen in de winkel

Na betaling in de webwinkel kan je de bestelling in de winkel komen afhalen, deze optie brengt geen verdere kosten met zich mee. Je bestelling wordt in de winkel klaargelegd bij de kassa op de begane grond.
Terug naar inhoudsopgave

Wat is mijn Bedenkingstermijn voor de bestelling?

Zodra je de bestelling ontvangen hebt, gaat de bedenkingstermijn van 14 dagen in. Binnen 14 dagen kan je gebruikmaken van het herroepingsrecht en de bestelling geheel of gedeeltelijk retour zenden.
De bestelling (of gedeeltelijk bestelling) die je retour wil zenden dien je zo spoedig mogelijk , maar binnen 14 dagen vanaf de dag volgend op je melding dat je van het herroepingsrecht gebruik wil maken terug te zenden, of overhandigen aan een medewerker van stripwinkel blunder.

NB: kosten van het retour zenden zijn voor rekening van de klant.
NB: Bij gedeeltelijke retourzending van de bestelling worden de verzendkosten van originele verzending niet terug gestort.
Terug naar inhoudsopgave

Ik heb besteld en me bedacht, wat nu?

Wanneer je binnen 14 dagen na ontvangst gebruik maakt van het herroepingsrecht, stuur ons dan een email waarin je aangeeft van je herroepingsrecht gebruik te maken.

Op deze pagina vind je een model brief herroepingsrecht/annulering vul deze in met de gegevens die wij nodig hebben. Vermeld je bestellings nr. /factuur nr+ herroeping in het mailonderwerp, zo kunnen wij je email sneller verwerken.

Stuur de bestelling (of gedeeltelijke bestelling) terug naar de winkel:
Stripwinkel Blunder
Oude gracht 203 (Tolsteegzijde)
3511 NH Utrecht

De kosten voor retourzending zijn voor de koper, je kan de retour zending ook zelf afleveren bij de winkel, hiermee spaar je verzendkosten uit.

Wij storten het bedrag dat je betaald hebt voor je bestelling terug, wanneer wij de bestelling in goede staat hebben ontvangen en gecontroleerd. Hou rekening met een verwerkingstijd van een a vier werkdagen na ontvangst.
Terug naar inhoudsopgave

Ik heb besteld en me bedacht echt net vijf minuten nadat ik betaald had, wat nu?

Stuur ons een email waarin je aangeeft van je herroepingsrecht gebruik te maken.
Op deze pagina vind je een model brief herroepingsrecht met de gegevens die wij nodig hebben.
Vermeld je bestellings nr. /factuur nr+ herroeping in het mailonderwerp, zo kunnen wij je email sneller verwerken.

Tijdens openingstijden kan je ook bellen op 030-2311461

Dan annuleren wij je bestelling en storten het overgemaakte bedrag terug. Hou rekening met een verwerkingstijd van 1 a 4 dagen, uiterlijk binnen 14 dagen.
Terug naar inhoudsopgave

Ik heb besteld en wil mijn bestelling wijzigen?

Stuur ons een email waarin je aangeeft wat je exact wil wijzigen aan de bestelling.
In overleg kunnen we -mits we je e-mail ontvangen voordat we de bestelling verzonden hebben- je bestelling aanpassen.
Terug naar inhoudsopgave

Wanneer ik gebruik maak van mijn herroepingsrecht, zijn daar kosten aan verbonden?

Enkel de kosten van de retourzending van de bestelling zijn voor de koper.
Er worden geen verdere kosten in rekening gebracht.
Terug naar inhoudsopgave

Ik heb een bestelling retour gezonden, wanneer kan ik mijn geld terug verwachten?

Wij storten het bedrag dat je betaald hebt terug wanneer wij de retour gezonden bestelling in goede staat hebben ontvangen en gecontroleerd hebben. Hou rekening met een verwerkingstijd van een a vier werkdagen.
Terug naar inhoudsopgave

Ik zie een stripboek niet in de webwinkel, hebben julie het wel in de winkel?

Stuur ons een mailtje met je vraag, dan zoeken wij het op.
Tijdens openingstijden van de winkel kan je ook altijd even bellen!
Terug naar inhoudsopgave

Contact gegevens

Stripwinkel Blunder

Oude gracht 203 (Tolsteegzijde)
3511 NH Utrecht
Tel: 030-2311461

Te bereiken gedurende openingstijden:
Maandag:13-17:30
Dinsdag, woensdag en vrijdag: 11:00-18:00
Donderdag 11:00-20:00
Zaterdag 10:00-17:00

Email: strips@stripwinkelblunder.nl

KVK inschrijving: 30060016
BTW-identificatienummer: nl.079377774 B01